Keyboard ALT + g to toggle grid overlay
Als u uw abonnement rechtstreeks op de website van Autodesk hebt gekocht, kunt u eenvoudig extra plaatsen toevoegen vanuit uw Autodesk Account. We passen de einddatums aan op uw abonnement en berekenen de kosten naar rato.
Als u uw abonnement rechtstreeks op de website van Autodesk hebt gekocht, kunt u er op elk moment snel en eenvoudig extra plaatsen aan toevoegen - rechtstreeks vanuit uw Autodesk Account*. Laat me zien hoe
*Opmerking: deze functie is uitsluitend beschikbaar voor producten die direct via de website van Autodesk in de VS, Canada of Europa zijn aangeschaft.
Als u hulp nodig hebt bij het aanschaffen of beheren van plaatsen of geïnteresseerd bent in alternatieve betaalmogelijkheden zoals financiering, neem dan contact op met ons verkoopteam via +31 20 262 23 11
Kan ik extra plaatsen toevoegen aan al mijn abonnementen? |
U kunt niet voor elk abonnement extra plaatsen toevoegen vanuit uw Autodesk Account. Als u uw abonnement voor 2016 of buiten de VS, Canada of Europa hebt aangeschaft, kunt u mogelijk niet rechtstreeks extra plaatsen toevoegen vanuit uw Autodesk Account. Om dit te controleren, volgt u de bovenstaande stappen om te zien of de optie Plaatsen toevoegen wordt getoond. Als dit niet het geval is, is deze functie niet beschikbaar voor u.
Hoeveel plaatsen heb ik nodig? |
Het aantal plaatsen van uw abonnement moet overeenkomen met het aantal gebruikers dat u aan deze plaatsen wilt toewijzen. U kunt plaatstoewijzingen optimaliseren met rapporteren plaatsgebruik, waarmee beheerders kunnen controleren welke gebruikers hun toegewezen producten hebben geactiveerd en hoe vaak zij deze gebruiken.
Waarom zie ik de optie Plaatsen toevoegen niet in mijn Autodesk Account? |
Deze functie is niet in elke regio beschikbaar. Als de optie Plaatsen toevoegen niet verschijnt in uw Autodesk Account, komt uw abonnement mogelijk niet in aanmerking voor het zelf beheren van plaatsen.
Kan ik op elk moment een extra plaats toevoegen aan mijn abonnement? |
Ja, u kunt op elk moment extra plaatsen toevoegen aan uw geschikte abonnementen. Kosten worden naar rato berekend op basis van de resterende tijd van uw huidige abonnement. Alle plaatsen worden vernieuwd op de volgende vernieuwingsdatum van uw abonnement.
Kan ik een plaats verwijderen en andere plaatsen behouden? |
Alle plaatsen blijven actief tot aan de volgende vernieuwingsdatum, waarna ze vervallen als u ze niet vernieuwt. U kunt geen plaatsen verwijderen voor de vernieuwingsdatum.
Waar kan ik technische ondersteuning krijgen? |
Neem contact op met de technische ondersteuning voor probleemoplossing op de manier die het beste voor u werkt: via de telefoon, online chat, e-mail of hulp op afstand via uw bureaublad. Bekijk al uw ondersteuningsopties.