Keyboard ALT + g to toggle grid overlay
Raadpleeg voordat u software gaat downloaden de instellingen van onderstaande producten om er zeker van te zijn dat deze het downloaden niet belemmeren:
Binnen 24-48 uur na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail. Hierin vindt u toegangsinformatie voor uw product.
U kunt het bestand op elke gewenste plek opslaan. Noteer wel de locatie en naam van het bestand. Voor het gemak raden we aan het bestand op uw bureaublad op te slaan.
Opmerking: Pas de naam van het gedownloade bestand niet aan. Naamwijzigingen kunnen zorgen voor problemen tijdens de installatie.
Wanneer het downloaden begint, wordt een statusbalk weergegeven met de resterende tijd. Klik rechts naast de statusbalk op Pauzeren/Doorgaan om de download te onderbreken en voort te zetten.
Als uw download stopt of wordt onderbroken voordat deze is voltooid, klikt u opnieuw op Download starten. Als het goed is, gaat de download gewoon verder.
Om de volgende redenen ziet u mogelijk geen downloadknop:
Als u denkt dat u toegang hoort te hebben tot een download of als u na 30 dagen na het plaatsen van uw bestelling wilt downloaden, neemt u contact met ons op voor ondersteuning.
Als u software binnen 30 dagen na aanschaf opnieuw wilt downloaden, meldt u zich aan op de pagina Bestelgeschiedenis en klikt u op Download starten.
Nee. Downloaden is het overdagen van een bestand. Installeren is het uitpakken en laden van software op uw computer. Het Autodesk-installatieprogramma begeleidt u tijdens de installatie nadat u het bestand hebt gedownload. Raadpleeg Installatie en activering voor meer informatie over de installatie.
Bekijk onze ondersteuningsinformatie over installatie en activering.
Bekijk de videotutorials, discussiegroepen en overige hulpmiddelen op Downloaden en installeren voor hulp bij het installeren van uw software.
In het dialoogvenster Opslaan als wordt weergegeven waar uw download wordt opgeslagen. (Als u de bestandsnaam weet, kunt u ook op deze naam zoeken op uw computer.)
Opmerking: Wijzig de naam van het gedownloade bestand niet. Naamwijzigingen kunnen problemen tijdens de installatie veroorzaken.
Download het bestand eerst opnieuw op de pagina Bestelgeschiedenis. Ga in de Autodesk Store naar Bestelgeschiedenis of zoek de link op in de bevestigingsmail van uw bestelling en klik op Download starten. Wanneer u het bestand hebt gedownload, gaat u naar de locatie van het bestand en dubbelklikt u erop om de installatie te starten.
Uw serienummer en productsleutel vindt u in uw Autodesk-account. Klik hier voor instructies.
Als uw serienummer niet werkt, controleert u of u het nummer juist hebt overgenomen. Het makkelijkst is om het serienummer te kopiëren en plakken. (U vindt het serienummer in de bevestigingsmail van uw bestelling of op de pagina Bestelgegevens.)
Wanneer u uw product registreert en activeert, moet u ervoor zorgen dat u de juiste productnaam, de juiste versie (releasejaar) en het juiste type licentie opgeeft.
Als u een volledige restitutie wilt ontvangen voor een maandabonnement dat u online hebt aangeschaft bij Autodesk, moet u dit binnen 15 dagen na de oorspronkelijke aankoop of verlenging retourneren. Als u restitutie wilt ontvangen voor een onderhoudsplan of een éénjarig of meerjarig abonnement, moet u dit binnen 30 dagen na aankoop of verlenging retourneren.
Dit beleid geldt vanaf de dag waarop de eerste betaling is ontvangen. Het is uitsluitend van toepassing op aankopen en verlengingen van abonnementen en onderhoudsplannen die via Digital River zijn aangeschaft. Dit beleid is niet van toepassing op andere producten, services en aanbiedingen. Voorbeelden van dergelijke aanbiedingen omvatten maar zijn niet beperkt tot: adviesservices, platformabonnementen (bijvoorbeeld Autodesk® Forge), extra territory rechten, cloud-credits en abonnementskosten of soortgelijke kosten.
Als uw bestelling voldoet aan ons restitutiebeleid zoals beschreven onder Wat is jullie restitutiebeleid?, gaat u naar Mijn product aanschaffen of retourneren. Geef uw bestelnummer (zoals vermeld in uw bevestigingsmail) of e-mailadres op en selecteer in het dropdownmenu Bestelling retourneren.
Wanneer uw restitutie is goedgekeurd en verwerkt door Digital River, wordt het tegoed overgemaakt via de betaalmethode die in ons systeem staat geregistreerd. Restituties via creditcard worden doorgaans binnen 5 tot 7 werkdagen verwerkt. Voor andere betaalmethoden kan deze periode langer zijn. Neem contact op met de klantenservice als u na geringe tijd nog steeds geen restitutie hebt ontvangen. Alle toegang tot gerelateerde software en services wordt beëindigd zodra Digital River uw restitutie heeft verwerkt.
Volg onderstaande stappen om uw bestelling te annuleren voor de volgende verlengingsperiode:
Opmerking: U hebt toegang tot uw abonnement gedurende de volledige betaalde termijn, ook wanneer u automatisch verlengen annuleert. Door automatische verlenging te annuleren, wordt uw abonnement na afloop van uw abonnementstermijn niet automatisch verlengd. Wanneer u automatisch verlengen hebt geannuleerd, vervalt de toegang tot uw abonnement wanneer uw huidige abonnement afloopt.
Klik hier om het privacybeleid van Digital River te bekijken.
Wanneer u bij ons winkelt, kunt u rekenen op 100% veiligheid. Klik hier voor alle informatie.
Lees hier de algemene voorwaarden.
Raadpleeg de Algemene voorwaarden voor meer informatie over de voorwaarden voor uw verlengde abonnement.
Uw reseller blijft hetzelfde tenzij u een nieuwe reseller kiest.
Als u een abonnement met handmatige verlenging hebt, stuurt Autodesk u een e-mail met een link die u kunt gebruiken voor verlenging. U kunt uw abonnement ook verlengen via uw Autodesk-account, via uw reseller of via een Autodesk-verkoopmedewerker.
Als u uw product, aantal seats, contractvoorwaarden of andere abonnementsvoorwaarden wilt wijzigen, moet u een nieuw abonnement aanschaffen. U kunt een nieuw abonnement online bij Autodesk aanschaffen, bij een Autodesk-verkoopmedewerker of een geautoriseerde reseller. In uw Autodesk-account wordt het nieuwe abonnement apart weergegeven.
U ontvangt binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling een bevestigingsmail. Als u geen bevestigingsmail ontvangt, controleert u de map voor spam of ongewenste e-mail. Als u de bevestigingsmail nog niet kunt vinden, neemt u contact op met Autodesk Support voor hulp.
Als uw abonnement nog actief is wanneer u verlengt, kunt u ononderbroken gebruik blijven maken van uw voordelen. Als uw abonnement afloopt voordat u verlengt, zijn de voordelen weer beschikbaar wanneer Autodesk de verlenging heeft verwerkt. In uw Autodesk-account wordt de verlenging mogelijk pas na drie dagen weergegeven.
• Resellers voor abonnementen met handmatige verlenging kunt u wijzigen. (Digital River is de reseller voor alle abonnementen met automatische verlenging.) Neem contact op met Autodesk Support als u van reseller wilt wisselen. Ga naar Geautoriseerde Autodesk-partners om een Autodesk-reseller te vinden die bij u past.
Ga naar Zoek mijn bestelling op om de status van uw bestelling te controleren.
Digital River brengt het bedrag in rekening via de door u gekozen betaalmethode wanneer Autodesk de bestelling heeft verwerkt en uw software of services online beschikbaar zijn.
Op uw creditcardafschrift wordt DRI*Autodesk, Inc. vermeld als leverancier.
• Voor abonnementen met handmatige verlenging gaat u naar Zoek mijn bestelling op om uw bestelling en een kopie van uw factuur te bekijken.