Keyboard ALT + g to toggle grid overlay
Samenwerking met leveranciers met PLM zorgt ervoor dat uw organisatie nauwkeurige leveranciersinformatie gebruikt bij het specificeren en inkopen van componenten en diensten. Met ingebouwde workflows voor leveranciersbeheer kunt u hun werk volgen en controleren. Samenwerkingstools voor leveranciers helpen u ontwikkelingscycli te versnellen door ontwerpen, stuklijstdetails en meer te delen.
Geautomatiseerde processen voor efficiëntie bij offertes, inkoop en samenwerking met leveranciers.
Beheer uitgebreide informatie over uw leveranciers in één systeem, inclusief lijsten van goedgekeurde fabrikanten (AML) en lijsten van goedgekeurde leveranciers (AVL), evenals componenten die elke leverancier levert en hun strategisch belang voor uw organisatie.
Een geautomatiseerde leveranciersauditworkflow waarschuwt u wanneer een leverancier aan de beurt is om ervoor te zorgen dat elke leveranciersrecord up-to-date wordt gehouden met de nieuwste informatie. Belanghebbenden op het gebied van inkoop, kwaliteit en andere verantwoordelijkheidsgebieden kunnen in realtime de status zien van een leverancier die een goedkeuringsproces doorloopt om de beschikbaarheid van de leverancier te kennen.
Geef leveranciers gecontroleerde toegang tot alleen de gegevens die ze nodig hebben om actief deel te nemen aan het inkoopproces:
U hoeft niet te vertrouwen op een gevoel alleen of e-mails en spreadsheets door te spitten om voorkeursleveranciers te identificeren. In plaats daarvan vindt u in een gecentraliseerd systeem up-to-date informatie wanneer u die nodig hebt.
Met een centraal systeem voor uw stuklijstgegevens en gestructureerde PLM-workflows kunt u productspecifieke details en brancheconformiteitsvereisten en documentatie delen met uw leveranciers.
Zorg ervoor dat leveranciersinformatie zonder handmatige tussenkomst consistent is in al uw bedrijfssystemen door PLM, CRM en ERP te integreren om leveranciers-, voorraad- en productontwerpdetails uit te wisselen.
Doe met ons mee en leer hoe dankzij het gebruik van een Product Lifecycle Management-systeem (PLM) de meest actuele leveranciersinformatie centraal kan worden georganiseerd, zodat u deze altijd bij de hand hebt, met mogelijkheden zoals integratie met uw CRM- en ERP-systemen om bedrijfsinformatie te gebruiken; het controleren van leveranciers en het bijhouden van een 'lijst van geblokkeerde items' om toekomstige problemen te voorkomen; het koppelen van leveranciers aan uw stuklijst om nalevingsnormen te waarborgen; het volgen van de naleving van voorschriften zoals RoHS, REACH, conflictmineralen en ISO9000; en het verzekeren van deelname van leveranciers aan het inkoopproces.
Ontdek meer voordelen van Product Lifecycle Management door een PLM-bedrijfsevaluatie uit te voeren.
Hartelijk dank voor uw interesse.
Vul het formulier in om met een productexpert te praten over hoe u aan de slag kunt gaan met Product Lifecycle Management.