• Nederland

    We hebben u doorgestuurd naar een vergelijkbare pagina op uw lokale site, waar u de lokale prijzen en aanbiedingen kunt bekijken en online producten kunt kopen.

    Stay on our U.S. site

 

Technische ondersteuning

Gespecialiseerde expertise, binnen handbereik

Uw bedrijf draait gewoon beter met de juiste diensten voor softwareondersteuning in de startblokken. Daarom kunt u met Autodesk Subscription het niveau van technische ondersteuning kiezen dat u nodig hebt—van tutorials en community-forums tot toegewijde ondersteuningsspecialisten.

Subscription-klanten

Meld u nu aan om uw Subscription te beheren.

MELD U NU AAN

Kies de ondersteuning die u nodig hebt

Autodesk Subscription bevat alle functies van Basic Support. Als u meer hulp nodig hebt, selecteert u het Advanced of Autodesk Enterprise Priority-ondersteuningsplan.

Niveaus voor technische ondersteuning

Basic Support (Engels)

Inbegrepen bij Subscription

Advanced Support (Engels)

Add-on voor Subscription

Inbegrepen bij Subscription voor suites van Ultimate-edities*

Add-on voor Subscription

Voor online ondersteuning

Voor telefonische ondersteuning

Voor zakelijke klanten

Wat is inbegrepen:

  • Problemen met de installatie en configuratie oplossen
  • Online kennisbank, met tutorials, trainingsvideo's en technische Autodesk-oplossingen
  • Web support
  • Snelle community-forumondersteuning

Wat is inbegrepen:

Basic Support, plus:

  • Onbeperkte telefonische ondersteuning met hoge prioriteit 24 uur per dag, 5 dagen per week, in het Engels
  • Telefonische ondersteuning tijdens kantooruren in verschillende lokale talen
  • Desktopassistentie op afstand
  • Toegang tot API-ondersteuning (application programming interface)
  • Mogelijkheid om vragen te stellen aan Autodesk via community-forums voor ondersteuning
  • Toegang tot exclusieve trainingwebcasts

Wat is inbegrepen:

Advanced Support, plus:

  • 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonische ondersteuning voor problemen van prioriteit 1; 24 uur per dag, 5 dagen per week voor alle andere problemen
  • Toegewezen Support Account Manager (SAM), die uw ondersteuningsbehoeften coördineert, versnelt en voortzet
  • Toegewezen Designated Support Specialist (DSS) die snel technische problemen oplost, waardoor de uitvaltijd wordt geminimaliseerd
  • Proactieve ondersteuningsservices
  • Jaarlijkse roadmapsessie met productteams
  • Mogelijkheid om te communiceren met senior leiders
  • Mogelijkheden om deel te nemen aan bètaprogramma's
  • Professioneel lidmaatschap van Autodesk Developer Network (ADN)
  • Onbeperkt aantal bellers
  • Oplossen van problemen van prioriteit 1 in eerdere releases


Koop een Maintenance Subscription

Koop Maintenance Subscription samen met een nieuwe softwarelicentie in onze online-winkel of bij een Autodesk-reseller. Als u een Maintenance Subscription wilt toevoegen aan een bestaande licentie, neemt u contact op met een reseller.

Koop Subscription online (Engels)

Vind een reseller 

*Mogelijk zijn er uitzonderingen van toepassing. Zie het product voor informatie over de beschikbaarheid.

Opmerking: mogelijk zijn niet alle Subscription-voordelen beschikbaar voor alle producten in alle talen en/of gebieden. Subscription-programma's zijn onderworpen aan de geldende Autodesk Subscription-voorwaarden (Engels) en/of Autodesk-Gebruiksvoorwaarden (Engels).