Technische ondersteuning

Gespecialiseerde expertise, binnen handbereik

Uw bedrijf draait gewoon beter met de juiste diensten voor softwareondersteuning in de startblokken. Daarom kunt u met Autodesk Subscription het niveau van technische ondersteuning kiezen dat u nodig hebt—van tutorials en community-forums tot toegewijde ondersteuningsspecialisten.

Subscription-klanten

Meld u nu aan om uw Subscription te beheren.

MELD U NU AAN

Kies de ondersteuning die u nodig hebt

Autodesk Subscription bevat alle functies van Basic Support. Als u meer hulp nodig hebt, selecteert u het Advanced of Autodesk Enterprise Priority-ondersteuningsplan.

Niveaus voor technische ondersteuning

Basic Support (Engels)

Inbegrepen bij Subscription

Advanced Support (Engels)

Add-on voor Subscription

Inbegrepen bij Subscription voor suites van Ultimate-edities*

Add-on voor Subscription

Voor online ondersteuning

Voor telefonische ondersteuning

Voor zakelijke klanten

Wat is inbegrepen:

  • Problemen met de installatie en configuratie oplossen
  • Online kennisbank, met tutorials, trainingsvideo's en technische Autodesk-oplossingen
  • Web support
  • Snelle community-forumondersteuning

Wat is inbegrepen:

Basic Support, plus:

  • Onbeperkte telefonische ondersteuning met hoge prioriteit 24 uur per dag, 5 dagen per week, in het Engels
  • Telefonische ondersteuning tijdens kantooruren in verschillende lokale talen
  • Desktopassistentie op afstand
  • Toegang tot API-ondersteuning (application programming interface)
  • Mogelijkheid om vragen te stellen aan Autodesk via community-forums voor ondersteuning
  • Toegang tot exclusieve trainingwebcasts

Wat is inbegrepen:

Advanced Support, plus:

  • 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonische ondersteuning voor problemen van prioriteit 1; 24 uur per dag, 5 dagen per week voor alle andere problemen
  • Toegewezen Support Account Manager (SAM), die uw ondersteuningsbehoeften coördineert, versnelt en voortzet
  • Toegewezen Designated Support Specialist (DSS) die snel technische problemen oplost, waardoor de uitvaltijd wordt geminimaliseerd
  • Proactieve ondersteuningsservices
  • Jaarlijkse roadmapsessie met productteams
  • Mogelijkheid om te communiceren met senior leiders
  • Mogelijkheden om deel te nemen aan bètaprogramma's
  • Professioneel lidmaatschap van Autodesk Developer Network (ADN)
  • Onbeperkt aantal bellers
  • Oplossen van problemen van prioriteit 1 in eerdere releases


Koop een Maintenance Subscription

Koop Maintenance Subscription samen met een nieuwe softwarelicentie in onze online-winkel of bij een Autodesk-reseller. Als u een Maintenance Subscription wilt toevoegen aan een bestaande licentie, neemt u contact op met een reseller.

Koop Subscription online (Engels)

Vind een reseller 

*Mogelijk zijn er uitzonderingen van toepassing. Zie het product voor informatie over de beschikbaarheid.

Opmerking: mogelijk zijn niet alle Subscription-voordelen beschikbaar voor alle producten in alle talen en/of gebieden. Subscription-programma's zijn onderworpen aan de geldende Autodesk Subscription-voorwaarden (Engels) en/of Autodesk-Gebruiksvoorwaarden (Engels).