Beheerders kunnen gebruikers toevoegen aan en verwijderen uit hun Autodesk-account. Als u gebruikers toegang wilt geven tot Autodesk-producten en -services, kunt u ze afzonderlijk uitnodigen of bulksgewijs importeren. Uitgenodigde gebruikers ontvangen een bevestigingsmail met een link om een account te maken met een eigen e-mailadres en wachtwoord. In hun account kunnen ze producten downloaden en toegang krijgen tot ondersteuning. Klanten met Premium- en Enterprise-plannen kunnen de toegang beperken tot beheerders.
Opmerking: Als u een netwerklicentie (voor meerdere gebruikers) hebt, wordt voor gebruikers het product niet in hun Autodesk-account weergegeven.
Als u een Premium- of Enterprise-plan met SSO (eenmalige aanmelding) hebt, kunnen gebruikers automatisch worden toegevoegd. Zodra SSO voor uw domein is ingeschakeld, wordt voor elke gebruiker die zonder een bestaand Autodesk-account op uw domein kan worden geverifieerd, een account gemaakt en toegevoegd aan de Autodesk-tenant van het bedrijf.
Voor deze processen meldt u zich eerst aan bij uw Autodesk-account op manage.autodesk.com.