Als er een fout optreedt tijdens het verwerken van een betaling in uw Autodesk-account, controleert u het volgende:
- Het nummer van de kaart en de vervaldatum: om veiligheidsoverwegingen kunt u geen bestaande kaartgegevens bekijken of bewerken. Als u de verkeerde kaartgegevens hebt ingevoerd of als de kaart is verlopen, selecteert u Kaart toevoegen om de kaartgegevens opnieuw als een nieuwe betalingsmethode in te voeren. Controleer of het nummer van de kaart en de vervaldatum juist zijn.
- Naam en factuuradres: controleer of de naam en het factuuradres overeenkomen met het adres dat is geregistreerd bij uw betalingsprovider.
- Aanschaflimieten: sommige banken stellen een limiet in voor het bedrag dat u kunt uitgeven aan een individuele aankoop of op één dag. Zelfs als het geld beschikbaar is, kan uw bank de kosten niet toestaan. Als dat het geval is, bel dan uw bank. Vraag de bank om de aankoop goed te keuren of om informatie over hun beleid inzake online aankopen.