U moet uw abonnement of bestelling in sommige gevallen handmatig verlengen (bijvoorbeeld door te betalen met Alipay, Konbini of via een bankoverschrijving). Vanaf 90 dagen voor de vervaldatum zijn uw verlengingsopties zichtbaar in uw Autodesk-account. U ontvangt ook een e-mail met de melding dat u kunt verlengen.
U kunt als volgt uw beschikbare verlengingsopties in uw account bekijken:
- Meld u aan bij uw account en klik op Facturering en bestellingen > Abonnementen en overeenkomsten.
- Selecteer in de lijst met abonnementen een product waarvan u de verlengingsopties wilt bekijken.
- Kies een van deze stappen:
- Als u de mogelijkheid hebt om online te verlengen, klikt u op Verlengen. Uw verlenging wordt toegevoegd aan een winkelwagen, waar u de prijsstelling kunt controleren en de aankoop kunt voltooien.
- Als u een aankoop hebt gedaan bij een geautoriseerde Autodesk-partner, worden de contactgegevens weergegeven. Neem rechtstreeks contact op met de partner om te verlengen. Uw geautoriseerde Autodesk-partner kan ook rechtstreeks contact met u opnemen met mogelijkheden voor verlenging.
Verleng uw abonnement vóór de vervaldatum om te voorkomen dat u toegang tot uw software verliest en om uw speciale verlengingsprijs te behouden.