BASISPRINCIPES VOOR ACCOUNTBEHEER

Uw wachtwoord opnieuw instellen


Als u uw wachtwoord bent vergeten, moet u een aanvraag indienen om het opnieuw in te stellen. U kunt uw wachtwoord ook wijzigen in de beveiligingsinstellingen van uw profiel. Beheerders kunnen het wachtwoord van een andere gebruiker niet instellen of wijzigen. Wanneer een beheerder een gebruiker toevoegt, ontvangt de gebruiker een e-mail met een link om een account te maken met een eigen e-mailadres en wachtwoord.

Een wachtwoord opnieuw instellen

  1. Ga naar accounts.autodesk.com, voer uw e-mailadres in en klik op Volgende.
    Opmerking: Als u een bestaand account hebt, maar het gebruikte e-mailadres niet meer weet, maak dan geen nieuw account. Neem contact met ons op voor hulp bij het zoeken naar de aanmeldingsgegevens voor uw account. Verstrek indien mogelijk een softwareserienummer, een abonnementsovereenkomstnummer of het e-mailadres van uw beheerder om ons te helpen het juiste account te vinden.
  2. Klik op de link VERGETEN? boven het veld Wachtwoord. U ontvangt een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u de e-mail voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord niet ontvangt, controleert u de map met spam/ongewenste e-mail op een e-mail van noreply@mail.accounts.autodesk.com en voegt u autodesk.com toe als een vertrouwd e-maildomein. Als u de e-mail nog steeds niet hebt ontvangen, neemt u contact op met ondersteuning.

Uw wachtwoord wijzigen

  1. Meld u aan bij uw account op profile.autodesk.com/security.
  2. Klik op het bewerkingspictogram in het veld Wachtwoord.
  3. Voer het huidige en nieuwe wachtwoord in en klik op Opslaan.

Opmerking: Als u geen optie ziet om uw wachtwoord te bewerken, worden uw instellingen beheerd door uw organisatie en hebt u beperkte rechten. U kunt uw verzoeken indienen bij de IT-beheerder of licentiebeheerder van uw organisatie.


Need help?

Tell us about your issue and find the best support option.