Installatie voor individuen

Uw software uitvoeren en verifiëren


Wanneer u uw software voor het eerst start, kunt u deze waarschijnlijk meteen gebruiken. De verificatie van uw product vindt namelijk automatisch plaats. Normaal gesproken hoeft u niets meer te doen om uw software te activeren.

 

In sommige gevallen ziet u echter mogelijk een venster 'Aan de slag' waarin om informatie over uw licentie wordt gevraagd. U wordt gevraagd tussen drie opties te kiezen om uw licentietype te identificeren en gerelateerde informatie te verstrekken.

 

Dit zijn de drie opties die op het scherm Aan de slag worden weergegeven. De exacte bewoording is afhankelijk van de productversie.

  • Meld u aan met uw Autodesk-ID, of Eén gebruiker, of Aanmelden. Meld u aan bij uw Autodesk-account op manage.autodesk.com.
    Zorg ervoor dat de Autodesk-ID die u gebruikt om in te loggen, al een seat toegewezen heeft gekregen door de primaire of secundaire beheerder. Als dit niet het geval is, raadpleeg dan Autodesk Account-gebruikersbeheer en vraag de beheerder eerst om toegang.
  • Gebruik een netwerklicentie of Meerdere gebruikers. Selecteer deze optie als uw software op een netwerk van computers is opgeslagen. Mogelijk wordt u om meer informatie over uw netwerklicentie gevraagd. 
  • Geef een serienummer op. Selecteer deze optie als u een serienummer bij uw software hebt ontvangen. U kunt uw serienummer vinden onder Producten en services in uw Autodesk-account.

Opmerking: voor producten uit 2020 en later kunt u zich zo aanmelden dat een serienummer niet vereist is.




Hulp nodig? Vraag het aan de Autodesk-assistent!

De assistent kan je helpen om antwoorden te krijgen of contact op te nemen met een medewerker.


Welk ondersteuningsniveau hebt u?

De verschillende abonnementen bieden verschillende categorieën ondersteuning. Kom erachter wat het ondersteuningsniveau voor uw abonnement is.

Ondersteuningsniveaus bekijken